Sport

Jesień w ruchu — jak nie stracić formy?

• Zakładki: 1


Pogarszająca się z dnia na dzień pogoda zniechęca nas do wychodzenia na zewnątrz i uprawiania sportów na powietrzu. Mimo to większość z nas nie pozwala sobie na utratę formy. Jakie aktywności fizyczne będą odpowiednie na jesień?

Pływanie

Pływanie to dyscyplina sportowa, która ma niesamowicie korzystny wpływ na nasze zdrowie. Jesienią, a także zimą warto wybrać się na basen kryty, by rozruszać nieco ciało. Na zamkniętych basenach bardzo często do dyspozycji mamy najróżniejsze zajęcia w wodzie, na przykład aqua aerobic.

Nordic walking

Mimo obniżenia temperatury wciąż warto raz na jakiś czas wybierać się na jesienne spacery. Aby je nieco urozmaicić, możemy zaopatrzyć się w specjalne kijki do nordic walkingu. To aktywność fizyczna idealna dla całej rodziny, więc nie musimy martwić się brakiem towarzystwa. Na przechadzkę warto zaprosić także znajomych.

Rowerek stacjonarny

Jeśli pogoda nie pozwala na jesienne przejażdżki rowerowe to jeszcze nic straconego! Alternatywą dla tradycyjnego roweru może być rowerek stacjonarny. Nie jest to duża inwestycja, a możemy zyskać urządzenie do regularnych ćwiczeń w domu. Podczas jazdy na rowerku nic nie stoi na przeszkodzie, by obejrzeć ulubiony serial i połączyć przyjemne z pożyteczny.

Zajęcia fitness

Jeśli zależy nam, by nieco rozgrzać się w jesienną słotę, możemy zapisać się na zajęcia fitness na najbliższej siłowni. Szczególnie ciekawą propozycją jest zumba, czyli połączenie fitnessu i tańca. Wiele osób twierdzi, że zumba uzależnia, więc może to być dla nas szansa na odkrycie nowego hobby.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
0 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *