Suplementy Diety

Jak wzmocnić organizm wiosną i nie dać się wiosennemu przesileniu?

• Zakładki: 12


Za oknami powoli pojawiają się pierwsze nieśmiałe oznaki nadchodzącej wiosny. Niestety nasze organizmy są osłabione po zimie, a przed nami przesilenie wiosenne. Będziemy potrzebować trochę czasu, żeby dostosować się do nowych warunków pogodowych. Jest jednak kilka sposobów na wsparcie organizmu i utrzymanie zdrowia w dobrej kondycji. Co możemy zrobić?

Nie daj się wiosennemu przesileniu!

Zimą nasz organizm przyzwyczaił się do niskich temperatur, dlatego też w okresie przejściowym możemy odczuwać wiele nieprzyjemnych dolegliwości, które skutecznie utrudniają codzienne funkcjonowanie. Bardzo dobrze zrobi nam wzbogacenie naszej diety w witaminy i minerały, których może brakować po zimie. Ważne jest więc to, by jeść produkty bogate w witaminę D oraz C. W złagodzeniu stresu pomogą nam witaminy z grupy B, dzięki którym usprawnimy funkcjonowanie układu nerwowego. Jeśli nie jesteśmy w stanie uzupełnić niedoborów dietą, możemy sięgnąć po dobrej jakości suplementy.

Obok urozmaiconej diety nie może zabraknąć aktywności fizycznej. Uprawianiu sportu wiosną sprzyja przede wszystkim piękna pogoda. Może uda nam się znaleźć idealną dla siebie dyscyplinę sportową i rozwiniemy w sobie pasję do sportu?

Dopełnieniem takiego planu działania powinno być regularne wysypianie się. Każdy z nas powinien wygospodarować czas na taki odpoczynek. Spanie około 8 godzin dziennie z pewnością pomoże nam łagodniej znieść skutki przesilenia i umożliwi wkroczenie w kolejną porę roku z zupełnie nową energią.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
35 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.